piatok 14. apríla 2017

Andy Murray bude musieť chrbticu ATP World Tour a Davis Cup finále

Dobytok vyzval Teresina Goheen skôr, ťaží zo svojej odbornosti v gyrotonics - mix stroj založené na pilates a svalov preťahovanie - a Californian guru sa vystresovaný obchodné folk a profesionálni športovci odpovedala na jeho posledný tiesňového volania, lietanie do Francúzska, v krátkom čase, aby ho dostať cez bolestivé týždeň na parížskom Masters pred jeho predposledný skúške na ATP World Tour Finals v Londýne počas nasledujúcich siedmich dní.

Goheen sa pohybuje v kruhoch ako rôznorodý ako klasický baletné a pred rokmi v Las Vegas s Crawford vo svojej high-energetického hudobnému EFX.Pozorný do najmenších detailov, Murray bol tiež pracuje so svojimi prav idelnými fyzioterapeutov, Mark Bender a Shane Annun. "Strávil som veľa času s nimi, a tiež mal Terisina naraziť z Ameriky za gyrotonics robím s ňou," povedal. "Je to ako pilates, ale má rôzne pohyby. Ja som každý deň zasadnutia, ktorá pomáha svojim pohybom a flexibilitu. Tiež som to urobil, keď prišiel do Barcelony. "

Je nemožné správne pochopiť tlaky budovy na Murray, od základu jeho občas nepríjemné chrbtice do stredu svojej duše.Ceny sú tak výrazné - prvý end-of-ročníka rebríčka No 2, ak to urobí dobre v Londýne tento týždeň, aby sa rýchlo Veľkej Británie prvej Davis Cup triumfu nasledoval v 79. rokoch - je prekvapujúce, že nie je putovanie uliciach hlavného mesta blábolajícího do jeho riedku briadkou.

Murray, pre túto chvíľu, je pôsobivo pokojný, je správanie často v rozpore s jeho on-súdu persona, a tam je veľká šanca, v priebehu budúceho týždňa budeme svedkami ho v plnom chvastať. Skĺznu tiu-up proti David Ferrer vo svojom úvodnom zápase v pondelok popoludní pravdepodobne zapáli niekoľko škrípe zubami a grimasy.

Ten pochopiteľne cavils na tvrdenie, že jeho oko nemusí byť na cenu tu, tak závažný je výzva na obzore.Odhadnúť rozsah tejto úlohy, za to: pretože Fred Perry a Bunny Austin zaistené Davisov pohár, keď porazil Austrálii vo Wimbledone v roku 1936, Austrália vyhral trofej 22krát. Spojené štáty majú tiež vyhral 22krát, Švédsko sedem, Španielsko päť, Francúzsku, Nemecku (západnej a jednotná), Československu (a Česká republika), tri, ruský dvakrát a Taliansku, Srbsku, Švajčiarsku, Juhoafrická republika a Chorvátsko všetko naraz .

Belgicko, ktorí hrajú vo Veľkej Británii viac ako tri dni od 27. novembra, boli v jednom finálnom: vo štvrtom ročníku súťaže, na "starú Wimbledon", Worple Road, v roku 1904, kedy vzali 33 112 napadnutých hier v piatich winless gumou proti obhajcovi tit ulu, tím potom známy ako na britských ostrovoch.Stráca Belgicku, ktorého jediným hviezda David Goffin, je unthinkable.Maria Šarapovová kladie úroveň Ruska s Českom vo Fed Cupe Prečítajte si viac

Takže, s históriou rúti zo všetkých strán, Murray môže byť odpustené channeling svoju psychickú i fyzickú energiu v smere ílu Gente. Napriek tomu taký je jeho súťaživého ducha, nemôže zobraziť end-of-sezónu ATP hostinu, hral na tvrdé súdu, ako predjedlo. "Mojím cieľom je vyhrať turnaj, ale musím byť realistický o tom, ako dobre som sa spustí udalosť," povedal. "Je nemožné, aby pripraviť na obe akcie - alebo pre mňa tak ako tak. Pre niektorých chlapcov, môžu hojdať až na antukový kurt a hneď sa cítim skvele.Pôjdem von a dať mu to najlepšie vo všetkých zápasoch. To je všetko, niekto môže žiadať. Nemôžete hrať vždy to najlepšie, ale ja určite dať svoje najlepšie úsilie vo všetkých zápasoch. "

Dve víťazstvá v kole fázach Robin by mali zabezpečiť, že zostane v No2 vo svete na konci roka ATP sezóne prvýkrát, a že by sa držať ho na opačnej strane Australian Open čerpať z Novak Djokovic, ktorý je pravdepodobného favorita na výhru v Londýne už tretí rok v rade.

"Dúfam, že to nie je prekvapenie, keď som turnaj vyhrať," povedal Murray, odráža na trápne osamelé hre vyhral proti Roger Federer vlani, "ale áno, je to možné s istotou.Vlaňajší rok bol hrozný spôsob, ako pre mňa až do konca, a ja nechcem, aby sa opäť prípad.

"Tiež, keď som myslel dopredu o Davisovho pohára, sa ukázať a potom sa prečerpá trikrát, zatiaľ čo chystá Gent? To je hrozné príprava.Tak chcem hrať dobre a vyhrať nejaké veľké zápasy proti najlepším hráčom na svete; že mi dá dôveru pre Davis Cup. "

V skutočnosti, mohlo by to byť len ideálne prípravou na finále, aj keď je povrch znamená, že štýl a tem po výmen bude radikálne odlišný. "Je to v mojej mysli, pretože som používať to ako pozitívne," povedal o ceste do Gente. "Hrať zápasy proti najlepším hráčom na svete, je lepšia ako trénovať proti komukoľvek. Davis Cup ma paliva pre tento týždeň a tento týždeň výcviku pred tým, než rozbehne. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára