pondelok 10. apríla 2017

MLB, veľmi hrdý 'Davida Denson, otvorene gay hráč a baseball priekopník

The Pacific Association nie je spojený s MLB. Denson je coming out nasleduje podobné oznamované neskoro naprieč športy: Michael Sam (NFL draftee); Jason Collins (NBA); Derrick Gordon a Edward Sarafin (NCAA basketbal, futbal) a Dale Scott (prvoligový rozhodca).

Niekoľko hodín predtým Denson tímu hral v Idaho Falls v nedeľu, Helena klubu povedal prvý baseman-outfielder Nevedel ' t chcieť urobiť ďalšie rozhovory na niekoľko dní.

"Je to veľa, aby sa práve teraz," povedal Denson v Idaho Falls Post-register v sobotu neskoro v noci. "Som najprv hráč basketbalu.To je to, čo som so zameraním na. "

Keď Counsell hral vo veľkých spoločností, jeho agent bol rovnaký čl ovek, ktorý teraz predstavuje Denson.

" Poznám Davida trochu od cesty ho vidieť v malých ligách, "povedal Counsell. "Vždy som sa pozrel na neho trochu, keď som išiel za ním a mal rozhovor s ním. Som rád za neho viac ako čokoľvek iného. "

Denson bol vybraný Milwaukee v 15. kole 2013 návrhu z West Covina, Kalifornia. On rozdelil svoj čas v tomto roku začína a snaží sa Wisconsine z triedy A Midwest League pred odoslaním späť na úroveň nováčik Helena tímu.

Denson je biť kombinovaný 0,227 s piatimi obehy a 26 RBIs tejto sezóne.On homered začiatkom tohto mesiaca v Northwest / Pioneer League All-Star game.

Prvý baseman a outfielder 0 pre 2 osoby s dvoma prechádzky v 6-5 stratu na nedeľu v Idaho Falls.Získal niekoľko tlieska pred jeho prvým vzhľadu dosky.

MLB nedeľu povedal, že podporuje rozhodnutie Denson je "zdieľať svoj osobný príbeh a praje mu veľa úspechov s jeho cieľom je stať sa význ amným leaguer."

liga dodal, že je "veľmi hrdý" organizácia pivovarov a tento opis predstavuje "obrovskú príklad túžby baseballe dať každý hráč možnosť zahrať si na svoje najlepšie."

Brewers chválil Denson ako "vysoko rešpektovaného člena" svojej rodiny a

generálny manažér Doug Melvin povedal vo vyhlásení "veľmi odvážny mladý muž." "Naším cieľom pre Davida je prispieť k rozvoju ho do prvoligový hráč, rovnako ako je tomu u akéhokoľvek hráča v našom systéme, a budeme pokračovať, aby ho podporovať všetkými možnými spôsobmi, ako prenasleduje ten sen. "

Said Counsell:" len som mu prajeme to najlepšie šťastie sa snaží, aby sa stal hlavný hráč ligového baseballu. "

, nie je to ľahké stať sa hlavnou ligový baseball hráč, 'povedal povedal. "Rozhodne to nebolo ľahké sa zaoberá všetkým, čo sa musel vysporiadať s až do tohto bodu.Dúfajme, že tento druh dostane niečo p re seba z cesty, ktoré môžu umožniť všetky svoje talenty, aby presvitať. "

Denson vyšiel pomocou Billy Bean, MLB prvý veľvyslanec pre začlenenie. Bean je popísané, že je gay po jeho hráčskej kariéry vo veľkých spoločností.

"Hovoriť so svojimi spoluhráčmi, mi dali dôveru som potreboval, prichádza k nim," povedal Denson v Journal Sentinel. "Povedali:" Si stále náš kolega. Si stále náš brat. Sme trochu dostal nápad, ale vaša sexualita nemá nič spoločného s vašej schopnosti. Si stále hráč basketbalu na konci dňa. Nechceme liečiť vám nič iné.Máme chrbát. '

, To bola obrovská úľava pre mňa,' dodal. "Nikdy som nechcel, aby pocit, že som sa nútiť to na nich. Proste sa to stalo. Výsledok bol úžasný. Bolo príjemné vedieť, moji kolegovia ma vidieť, kto som, nie je moja sexualita. "

Braun povedal, že fandím Denson a privítať ho ako spoluhráča.

" Dúfajme, že je dosť silný, a by vyrovnať so všetkým, čo prichádza s ním, "povedal. "Je zrejmé, že bude sa získať dostatok podpory, ale som si istý, že tam bude veľa náročných situáciách aj pre neho."

"V športe špecificky, ja si myslím, že robíme pokroky. Sme určite mieri správnym smerom. Takže dúfajme, že aj naďalej.Kedykoľvek sa niečo také stane, myslím, že je to krok správnym smerom, "povedal.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára