utorok 11. apríla 2017

Roger Federer drví Novak Djokovic vyhral Cincinnati Masters

Roger Federer drví Novak Djokovic vyhral Cincinnati Masters

Roger Federer, ktorý sa obrátil pred 34 dva týždne, urobil najviac výrečné vyhlásenia o zámere v dostatočnom predstihu pred US Open drvením svet No1 Novak Djokovic za hodinu a pol v nedeľu vyhrať rekordný siedmy titul Cincinnati Masters tu.

Ak Djokovič zasunul dlhé konečné, unavený bekhend dať Federer dôrazný 7-6, 6-3 víťazstvo, vyzeral skľúčene a zraniteľný, keď neskôr bol neústupný, že žalúdok kmeň, ktorý vzplanul v semifinále -finals proti Alexandr Dolgopolov a problém lakťom, ktorý mu obmedzované, pretože prehral s Andy Murray v Montreale minulý víkend hralo žiadnu úlohu v tom, čo bolo vystúpenie sub-par.

Federer, medzitým bol šumivý. Jeho slúži kliknutí príjemne a vyhral s akousi agresívne spätného hry, ktorá má občas prekvapil súpera tu tento týždeň. On neustále nosil dole Djokovič po napätom začiatku, a je teraz v centre diskusií o US Open, možno ešte tesne za Djokovič a Murray po boku.On leapfrogs Škót k No2 vo svete v pondelkovom rebríčku, čo znamená, že nebude hrať Srb do finále vo Flushing Meadows.

"Papa, budete potrebovať klobúk," povedal jeden z Federer dvojčiat, umývala, povedal pretože hra je najviac miloval prehrávačom, horúci, ale nadšený, slávili výhru ktorý šiel nejaká cesta k zmierneniu sklamanie straty na Djokoviča v Wimbledon finále pre druhý rok v rade.


To bolo jeho prvý turnaj od tej doby a Djokovič cítil silu svojho protivníka, ako sa snažil obsahovať Federer bojové plán ad hoc.

"je tu oveľa agresívnejší než v akomkoľvek inom turnaji, pretože povrch a podmienky umožní mu hrať veľmi rýchla, "povedal Djokovič zo Federer je novo nájdenú odvahy v rútil do rozvodnej skrini, aby sa na akýkoľvek slabý druhý slúžiť. "Má rád tento rytmus.Nemám moc. Vedel som, že príde do šance, že sa chystá byť agresívny. Aj viedol dobre až do tajbrejku v prvom sete; Po tom, on bol jednoducho lepší hráč. "

Federer je radosť s jeho novou útočiace hry, ale tým, že sa bude musieť používať uvážlivo, a to najmä v ťažkých podmienkach na Flushing Meadows, kde vyhral päťkrát a dúfa, že sa potom záznam Pete Sampras a Jimmy Connors.

"nebudem hrať tak, ako sa im to páči," povedal. "Ja budem vždy vyjsť a urobiť z neho športové stretnutia, alebo aby to nepríjemné v tom zmysle, že nevedia, čo príde. Nemôžete vždy urobiť.Niektoré povrchy vám umožní urobiť to lepšie ako ostatní, ale tento týždeň to fungovalo dobre.

"Buďme úprimní, neurobil som to na každý druhý slúži, ale bol som veľmi agresívny. Som rád, že je to tiež cesta vpred pre mňa, pretože Betclic-Klikni pre svoj bonus pomerne dlhú dobu v mojej kariére, bol som veľmi spokojný, že ho čip a byť agresívny s forehand. Robím rôzne veci teraz na backhand "

Djokovič, ktorý má ešte pridať Cincinnati do svojho životopisu po piatich pokusoch (vyhral všetkých ostatných ôsmich ATP Masters akcií), poznamenal:". Aj hádať musím počkať Roger do dôchodku. "

Pokiaľ ide o US Open, povedal:" som stále nie je s mojou formu a mojej hry veľmi rád, ale mám týždeň do práce na ňom.Podmienky v New Yorku vyhovovalo mi trochu lepšie. "Roger Federer veľkorysý porážkou od Novak Djokovic vo finále Wimbledonu Viac

Betclic-Recenzia stávkovej kancelárie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára